FiveGame SA:MP GameMod, Tutoriale
http://fivegame.amforum.net/t153-preturi-admin-hel
Grand Theft Auto Multiplayer


Ţin să te anunţ că http://fivegame.amforum.net este în căutare de moderatori pentru diferite categorii ale forumului, acestea sunt Ajutor Scripting, Gamemode-uri , Filterscript-uri, Designer

Că să fiţi moderator trebuie să intepliniti următoarele cerinţe:

Să aveţi minim 15 ani. Să aveţi experienţă în PAWN sau C++. Să vorbiţi corect şi să scrieţi corect. Să respectaţi pe ceilalţi din jur. Să aveţi minim 1-2 ore dedicate forumului pe zi.

FiveGame SA:MP Daca aveti orice fel de intrebari nu ezitati sa ne contactati. O zi buna, Echipa FiveGame.AmForum.Net
93.119.26.230:7777

de inceput 14kk+ level 3 + 6rp /getgift on

SYSTEME NOII,EVENTE new NOII COMENZI /JOINMISSION NEW /AREPAIR /ASKINS /ARED /ABLUE /AMOV /AVERDE /gnod /gms SI MULTE ALTELE COMENZI

va asteptam cu drag.
nu itati si de formul nostru fivegame.amforum.net
93.119.26.230:7777
http://rpg-fivegame.esy.es
FiveGame RPG

FiveGame RPG

Mai 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendar

Flux RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 
Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Cine este conectat?
In total sunt 3 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 3 Vizitatori :: 2 Motoare de cautare

Nici unul

Vizualizeaza toata lista

Parteneri


forum new Fivegame RPG
http://fivegame.esy.es




Fan http://mobiclub.hi2.ro


Anunturi

    Nu exista anunturi disponibile


    Distribuiti
    Vezi subiectul anteriorIn josVezi subiectul urmator
    avatar
    KeNz[]
    Admin GTA
    Admin GTA
    Mesaje : 31
    Data de inscriere : 12/04/2016
    Varsta : 15

    FS[Editor]

    la data de 24/4/2016, 19:01
    Nume script: Object Editor
    Continut:/ohelp - vezi toate comenzile fs-ului

    /editobject  - incepe procesul de editare al unui object
    /addobject  - creeaza un object langa tine

    /gotoobject  - te teleporteaza la un anumit obiect
    /objects - Afiseaza toate obiectele create pe server*** ( impreuna cu cele existente deja )
    /savemap - salveaza toate obiectele in fisierul map.txt
    Descriere: este un filterscript mai ales pentru PD-NG-F.B.I, se foloseste sscanf+zcmd!
    Link download:http://pastebin.com/XiauzMhK
    Un mic tutorial: un singur cod atat:




    #include
    #include
    #include
    #define culoare 0xFFFFFFAA
    new objects;
    new objectmodel[500];
    forward WriteLog(string[]);
    public OnFilterScriptInit()
    {
            printf("|------OBJECTS EDITOR--------|");
            printf("|                            |");
            printf("|                            |");
            printf("|                            |");
            printf("|                            |");
            printf("|----------------------------|");
            return 1;
    }
    COMMAND:addobject(playerid, params[])
    {
        new oid,myobject;
            if (!sscanf(params, "i",oid ))
            {
            new string[128];
            new Float:x, Float:y, Float:z;
          GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                myobject = CreateObject(oid, x+2, y+2, z+2, 0.0, 0.0, 90.0);
                format(string, sizeof(string), "CREATED:%d||CreateObject(%d,%f,%f,%f,0.0,0.0,90.0)",myobject,oid,x,y,z);
                SendClientMessage(playerid,culoare,string);
                objectmodel[myobject]=oid;
                objects++;
                return 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid,culoare,"USE : /addobject [objectid]");
                SendClientMessage(playerid,culoare,"WARNING : Using an wrong id may crash your server");
                return 1;
            }
    }
    COMMAND:editobject(playerid, params[])
    {
        new oid;
            if (!sscanf(params, "i",oid ))
            {
                EditObject(playerid, oid);
                return 1;
            }else{SendClientMessage(playerid,culoare,"USE : /editobject [objectid]");SendClientMessage(playerid,culoare,"INFO :Type /objects for a list of created objects"); return 1;}
     
    }
    COMMAND:gotoobject(playerid, params[])
    {
        new oid;
            if (!sscanf(params, "i",oid ))
            {
                new Float:xo, Float:yo, Float:zo;
                GetObjectPos(oid, xo, yo, zo);
                SetPlayerPos(playerid,xo+1,yo+1,zo+1);
                return 1;
            }else{SendClientMessage(playerid,culoare,"Use :/gotoobject[objectid]"); return 1;}
    }
    COMMAND:ohelp(playerid,params[])
    {
       SendClientMessage(playerid,culoare,"/addobject || /editobject ||/gotoobject || /objects || /savemap");
       SendClientMessage(playerid,culoare,"/oprew");
            return 1;
    }
    COMMAND:savemap(playerid, params[])
    {
        for(new i = 0; i <=500; i++)
        {
           new stringg[128];
           new Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ;
                    GetObjectRot(i, RotX, RotY, RotZ);
                    new Float:xo, Float:yo, Float:zo;
                    GetObjectPos(i, xo, yo, zo);
                    if(xo!=0 && yo!=0 && zo!=0)
                    {
                    format(stringg, sizeof(stringg), "CreateObject(%d,%f,%f,%f,%f,%f,%f);",objectmodel[i],xo,yo,zo,RotX,RotY,RotZ,90);
                    WriteLog(stringg);
            }
     
        }
        new stringg[128];
        format(stringg, sizeof(stringg), "________________//\\_______________");
        WriteLog(stringg);
        SendClientMessage(playerid,culoare,"All Objects have been saved to mapa.txt");
        return 1;
    }
    COMMAND:objects(playerid, params[])
    {
    SendClientMessage(playerid,culoare,"___________L I S T______________");
        for(new i = 1; i <=500; i++)
        {
            new stringg[128];
            new Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ;
              GetObjectRot(i, RotX, RotY, RotZ);
                    new Float:xo, Float:yo, Float:zo;
                    GetObjectPos(i, xo, yo, zo);
                    if(xo!=0 && yo!=0 && zo!=0)
                    {
                   format(stringg, sizeof(stringg), "ID:%dCreateObject(%d,%f,%f,%f,%f,%f,%f);",i,objectmodel[i],xo,yo,zo,RotX,RotY,RotZ);
                   SendClientMessage(playerid,culoare,stringg);
                    }
     
        }
        SendClientMessage(playerid,culoare,"________________________________");
        return 1;
    }
    public WriteLog(string[])
    {
            new entry[192];
            format(entry, sizeof(entry), "%s\n",string);
            new File:hFile;
            hFile = fopen("mapa.txt", io_append);
            fwrite(hFile, entry);
            fclose(hFile);
            return 1;
    }
    public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
    {
        if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
            {
           SetObjectPos(objectid,fX,fY,fZ);
           SetObjectRot(objectid,fRotX,fRotY,fRotZ);
           SendClientMessage(playerid,culoare,"Object Saved");
           return 1;
            }
            return 1;
    }
    avatar
    Andu
    Administratori
    Administratori
    Mesaje : 415
    Data de inscriere : 02/10/2015
    Varsta : 24
    Localizare : Neamt
    http://fivegame.amforum.net

    Re: FS[Editor]

    la data de 25/4/2016, 07:00
    pro

    FiveGame RPG

    FiveGame RPG


    IP: 93.119.26.230:777
     
    http://fivegame.amforum.net

    http://rpg-fivegame.esy.es
    Vezi subiectul anteriorSusVezi subiectul urmator
    Permisiunile acestui forum:
    Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum