FiveGame SA:MP GameMod, Tutoriale
Ianuarie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Andu
 
Shower
 
Vladut_212
 
xBack4BlacK
 
Margarit
 
SkiTTeL
 
KeNz[]
 
TheVladutzInfinite
 
nadgoB
 
WhiTe.=]]
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Cine este conectat?
In total sunt 6 utilizatori conectati: 1 Inregistrati, 0 Invizibil si 5 Vizitatori

Andu

[ Vizualizeaza toata lista ]


Recordul de utilizatori conectati a fost de 22, 16/7/2016, 15:44
Parteneri


forum new Fivegame RPG
http://fivegame.esy.es




Fan http://mobiclub.hi2.ro


Ads

    No ads available.


    Tutorial Afk

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

    Tutorial Afk

    Mesaj Scris de Andu la data de 4/6/2016, 08:23

    Tutorial Afk cu TextLabel
     

    Buna ziua, am vazut mai multe tutoriale de genul "afk"  si majoritatea erau cu o comanda, dupa ce scriai comanda spunea ca playerul respectiv este afk. Acelea pareau destul de simple.

    Sper ca tutorialul meu este mult mai bun si sper sa va fie de ajuor.

     

    Sa incepem:

    Pentru inceput va trebui sa puneti acest fisier include in /pawno/includes  

     
    OnPlayerPause.inc
     

      Reveal hidden contents
     

    Adaugati la inceputul GM-ului asta

    #include <OnPlayerPause> //incarcam pluginul care ne va ajuta mai tarziu
    Dupa asta punem la OnPlayerPause urmatorul cod. Puneti acest public undeva in gm, este functia includeului.

    public OnPlayerPause(playerid) // forwardul este in include deci nu mai trebuie sa il punem noi
    {
        afklabel[playerid] = Create3DTextLabel("afk",COLOR_WHITE,0,0,0,50,-1,1);// cream labelul pentru a putea sa il actualizam
    Attach3DTextLabelToPlayer(afklabel[playerid], playerid, 0,0,0);// atasam labelul de player pentru a vedea cine este afk
    SetTimerEx("PauseTime", 1000, false, "i", playerid);// apelam la functia de contorizare pentru a avea timpul corect de cand jucatorul este afk 
    return 1;
    }
     

    Acum sa cream funcita care contorizeaza timpul afk

    forward PauseTime(playerid);
    public PauseTime(playerid)
    {
        if(IsPlayerPaused(playerid))// verificam daca playerul este AFK
        {
            new strings[40];// adaugam functia strings pentru a putea crea textul
        afktime[playerid] ++;// crestem secundele decand este afk
       format(strings, sizeof(strings), "Afk De %d:%d minute",afktime[playerid]/60,afktime[playerid]-afktime[playerid]/60*60);// cream stringul, impartim timpul la 60 pentru a vedea cate minute sunt, apoi din timp scadem minutele pentru a obtine restul de secunde
            Update3DTextLabelText(afklabel[playerid], COLOR_WHITE, strings); // actualizam textlabelul pentru a afisa corect timpul decand playerul este afk
    SetTimerEx("PauseTime", 1000, false, "i", playerid);// apelam iar la aceasta functie pentru a contoriza secundele in continuare
    }
    return 1; // oprim functia 
    }
     

    Cam atat, labelul se sterge atunci cand playerul revine in joc este in include, nu trebuie sa mai adaugati, este facuta deja

     

      Reveal hidden contents
     

    Cateva poze pentru a vedea cum arata:

    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

    FiveGame RPG

    FiveGame RPG


    Andu
    Administratori
    Administratori

    Mesaje : 367
    Data de inscriere : 02/10/2015
    Varsta : 23
    Localizare : Neamt

    http://fivegame.amforum.net

    Sus In jos

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

    - Subiecte similare

     
    Permisiunile acestui forum:
    Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum