FiveGame SA:MP GameMod, Tutoriale
Ianuarie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Andu
 
Shower
 
Vladut_212
 
xBack4BlacK
 
Margarit
 
SkiTTeL
 
KeNz[]
 
TheVladutzInfinite
 
nadgoB
 
WhiTe.=]]
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Cine este conectat?
In total sunt 3 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 3 Vizitatori :: 2 Motoare de cautare

Nici unul

[ Vizualizeaza toata lista ]


Recordul de utilizatori conectati a fost de 22, 16/7/2016, 15:44
Parteneri


forum new Fivegame RPG
http://fivegame.esy.es




Fan http://mobiclub.hi2.ro


Ads

    No ads available.


    [Tutorial] Vremea pe server mai realista in timp real!

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

    [Tutorial] Vremea pe server mai realista in timp real!

    Mesaj Scris de Shower la data de 26/8/2016, 20:05

    - In acest tutorial am sa va ofer niste sisteme ingenioase care va pot ajuta sa : 
    * Setati vremea exact ca in bucuresti , adica daca ploua in bucale ploua si la voi.
    * Seteze automat ora pe server. (Worldtime)



    Adaugam la inceput in gamemode.


    forward GetRealWeather(index, response_code, data[]);
    forward ActualizareVreme(); // eu le-am asezat e simplu sa le modificati



    Inainte de OnGamemodeInit adaugam urmatoarele functii:




    public GetRealWeather(index, response_code, data[])
    {
    if(response_code == 200)
    {

    new weathercode[3];
    new pos = strfind(data, "icon");
    strmid(weathercode, data, pos+6, pos+Cool;
    if(weathercode[0] == '0') weathercode[0] = strval(weathercode[1]);
    else weathercode[0] = strval(weathercode);


    if(weathercode[0] > 4 && weathercode[0] < 12) weathercode[0] -= 4;
    else if(weathercode[0] == 13) weathercode[0] = 8;
    else if(weathercode[0] == 50) weathercode[0] = 9;

    static const weathercodes[] = {
    0,
    11,
    10,
    4,
    4,
    5,
    5,
    8,
    19,
    9};

    SetWeather(weathercodes[weathercode[0]]);
    }
    else printf("EROARE: Nu am putut executa GetRealWeather!", response_code);
    }
    stock SetRealWeather() return HTTP(0, HTTP_GET, "api.openweathermap.org/data/2.5/weather?q=Bucharest&mode=xml&units=metric", "", "GetRealWeather");

    public ActualizareVreme()
    {
    new Hour, Minute;
    gettime(Hour, Minute);
    if(Hour==0)
    {
    SetWorldTime(0);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==1)
    {
    SetWorldTime(1);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==2)
    {
    SetWorldTime(2);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==3)
    {
    SetWorldTime(3);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==4)
    {
    SetWorldTime(4);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==5)
    {
    SetWorldTime(5);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==6)
    {
    SetWorldTime(6);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==7)
    {
    SetWorldTime(7);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==Cool
    {
    SetWorldTime(Cool;
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==9)
    {
    SetWorldTime(9);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==10)
    {
    SetWorldTime(10);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==11)
    {
    SetWorldTime(11);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==12)
    {
    SetWorldTime(12);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==13)
    {
    SetWorldTime(13);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==14)
    {
    SetWorldTime(14);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==15)
    {
    SetWorldTime(15);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==16)
    {
    SetWorldTime(16);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==17)
    {
    SetWorldTime(17);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==18)
    {
    SetWorldTime(18);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==20)
    {
    SetWorldTime(20);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==21)
    {
    SetWorldTime(0);
    SetRealWeather();
    }
    if(Hour==22)
    {
    SetWorldTime(0);
    SetRealWeather();

    }
    if(Hour==23)
    {
    SetWorldTime(0);
    SetWeather(2);

    }

    return 1;
    }


    Bun , acum sa va explic cum le folosim.
    De fiecare data cand vrem sa actualizam vremea si timpul folosim functia ActualizareVreme();

    Exemplu :


    public OnGamemodeInit()
    {
    ActualizareVreme(); // la pornirea gamemodeului

    }


    Exemplu 2 : (dintr-un gamemode de pe site)
    public SyncTime()
    {
    //new string[64];
    new tmphour;
    new tmpminute;
    new tmpsecond;
    gettime(tmphour, tmpminute, tmpsecond);
    FixHour(tmphour);
    tmphour = shifthour;
    if (tmpminute == 00)
    {
    PayDay();
    ActualizareVreme();
    }
    }


    Sper sa apreciati gestul meu sa impart cu voi aceste stockuri , din pacate majoritatea serverelor nici nu folosesc weathers macar q.q doar weather = 0 , peste tot .. 

    FiveGame RPG

    FiveGame RPG


    Shower
    Fundator
    Fundator

    Mesaje : 168
    Data de inscriere : 11/10/2015
    Varsta : 23

    Sus In jos

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

    - Subiecte similare

     
    Permisiunile acestui forum:
    Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum