FiveGame SA:MP GameMod, Tutoriale
Ianuarie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Andu
 
Shower
 
Vladut_212
 
xBack4BlacK
 
Margarit
 
SkiTTeL
 
KeNz[]
 
TheVladutzInfinite
 
nadgoB
 
WhiTe.=]]
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Cine este conectat?
In total sunt 6 utilizatori conectati: 1 Inregistrati, 0 Invizibil si 5 Vizitatori :: 1 Motor de cautare

Shower

[ Vizualizeaza toata lista ]


Recordul de utilizatori conectati a fost de 22, 16/7/2016, 15:44
Parteneri


forum new Fivegame RPG
http://fivegame.esy.es




Fan http://mobiclub.hi2.ro


Ads

    No ads available.


    [TUTORIAL:SAMP]Evenimente

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

    [TUTORIAL:SAMP]Evenimente

    Mesaj Scris de Shower la data de 12/1/2017, 03:20

    Astazi va voi prezenta ceva simplu si frumos din punctul de vedere al jocului.
    Cand este vreo sarbatoare sau vreun eveniment in viata reala, cu totii vrem in viata virtuala sa se faca anumite event-uri din care vreti sa aveti toti de castigat.
    Ok, eu am gasit asa-zisa o solutie. Cum ?
    Pai in primul rand m-am gandit la o sarbatoare din an,am ales craciunul, fiind in luna 12.
     
    Asadar aceasta luna ma ajuta mult deoarece timpul trimis pe server este unul real, si prin urmare incepe automat evenimentul de craciun.(cadouri, brazi, etc).
     
    Eu propun sa incepem.
     
    [Pasul 1] Iarasi ne lovim de aceste include-uri dar acum si de definirea bazei de date.

    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
     
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
     

    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] SQL_HOST "localhost"
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] SQL_USER "root"
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] SQL_PASS ""
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] SQL_DB "accounts"

    [Pasul 2] Definirea enumerotarii in care se vor situa urmatoarele variabile jucatoriale.

    enum pInfo
    {
        pSQLID,
        pGift,
        pNextGift
     
    }
    new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];

    [Pasul 3] Crearea variabilelor globale de care ne vom folosi usor pe viitor in diverse functii.

    new dbhandle;
     
    new bool:EvenimentON[MAX_PLAYERS];
     
    new Gift = 19054;
    new timer;
     
    new Float:x_gift[MAX_PLAYERS] = 0.0000; 
    new Float:y_gift[MAX_PLAYERS] = 0.0000;
    new Float:z_gift[MAX_PLAYERS] = 0.0000;
     
    new Float:rx_gift[MAX_PLAYERS] = 0.0000;
    new Float:ry_gift[MAX_PLAYERS] = 0.0000;
     
    new Float:rz_gift[MAX_PLAYERS] = 0.0000;

    [Pasul 4] Stabilirea forward-urilor care vor apela public-uri.

    forward SaveData(playerid);
    forward VerificaTimpul();

    [Pasul 5] Ne ducem la public-ul OnGameModeInit si vom face in felul urmator:

    public OnGameModeInit()
    {
        dbhandle = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS);
     
        for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) {
            new year, month, day;
            getdate(year, month, day);
            if(month == 12 && day >= 24) {  
                CreateObject(gift, x_gift[i], y_gift[i], z_gift[i], rx_gift[i], ry_gift[i], rz_gift[i]);
                Create3DTextLabel("Scrie /getgift pentru a lua\nun cadou.", -1, x_gift[i], y_gift[i], z_gift[i], 10.0, 1);
                EvenimentON[i] = true;
                timer = SetTimer("VerificaTimpul", 1000, 1);
            }
            else {
                EvenimentON[i] = false;
            }
        }
        return 1;
     
    }

     
    [Pasul 6] Reprezinta comanda getgift imbogatita cu toate cele.
     


    CMD:getgift(playerid, params[]) {
        new time = PlayerInfo[playerid][pNextGift],
                minutes,
                string[128];
        minutes = floatround(time / 60);
        format(string, sizeof(string), "%02d minute ramase pana la urmatorul cadou.", minutes);
        if(IsPlayerConnected(playerid)) {
            if(EvenimentON[playerid]) {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, x_gift[playerid], y_gift[playerid], z_gift[playerid])) {
                    if(PlayerInfo[playerid][pGift] == 0) {
                        GivePlayerMoney(playerid, 100000);
                        PlayerInfo[playerid][pGift] = 1;
                        PlayerInfo[playerid][pNextGift] = 3600;
                        SaveData(playerid);
                     }
                    else {
                        SendClientMessage(playerid, -1, string);
                        return 1;
                    }
                 }
                else {
                    SendClientMessage(playerid, -1, "Nu esti langa cadou.");
                    return 1;
                }
             }
            else {
                SendClientMessage(playerid, -1, "Nu este nici o sarbatoare.");
                return 1;
            }
        }
        else {
            SendClientMessage(playerid, -1, "Nu esti conectat.");
            return 1;
        }
        return 1;
    }

     
    [Pasul 7] Apelul catre public-ul VerificaTimpul.
     


    public VerificaTimpul() {
        for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) {
            if(IsPlayerConnected(i)) {
                if(PlayerInfo[i][pGift]) {
                    if(PlayerInfo[i][pNextGift] != 0) {
                        PlayerInfo[i][pNextGift]--;
                        SaveData(i);
                    }
                    else {
                        PlayerInfo[i][pGift] = 0;
                        PlayerInfo[i][pNextGift] = 0;
                        SaveData(i);
                        KillTimer(timer);
                        return 1;
                    }
                }
            }
        }
        return 1;
     
    }

     
    [Pasul 8] Apelul catre public-ul SaveData.
     


    public SaveData(playerid) {
        new query[128];
        format(query, sizeof(query), "UPDATE `accounts` SET `Gift` = '%d', `GiftTime` = '%d' WHERE `ID` = '%d'", PlayerInfo[playerid][pGift], PlayerInfo[playerid][pNextGift], PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
        mysql_tquery(dbhandle, query, "", "");
        return 1;
     
    }

     
    [Pasul 9] La OnPlayerDisconnect vom adauga functia creata la pasul 8 + distrugerea timer-ului, astfel:
     

     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
        KillTimer(timer);
        SaveData(playerid);
        return 1;
    }

     
    Sper sa va fie de folos acest tutorial.

    FiveGame RPG

    FiveGame RPG


    Shower
    Fundator
    Fundator

    Mesaje : 168
    Data de inscriere : 11/10/2015
    Varsta : 23

    Sus In jos

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

    - Subiecte similare

     
    Permisiunile acestui forum:
    Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum